CVS - błąđ

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Wto, 7 Sie 2001, 09:34:58 CEST

On Tue, 7 Aug 2001 00:36:52 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:

> --->[Quoting Filip Kaliński <fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl>:]

> 'author' not in the expected place

> zakladam, ze korzystasz z anoncvs. klakier ostatnio wpadl na to,
> co powoduje blad - wlasnie w tym momencie nastepowal rsync z serwerem
> glownym, i wowczas sa jaja. piec sekund pozniej bedzie raczej
> w porzadku.
>
> a za tydzien bedzie juz na pewno w porzadku, bo musze zrezygnowac
> z utrzymywania anoncvs na maszynie w lo14.wroc.pl - jedyne,
> co mam do zaproponowania, to mirror w usa, ale jako podstawowy
> [...]

Rzeczywiście korzystam za anoncvsa, ale czekam na założenie konta imiennego...
Poza tym błąd ten pojawiał się wiele razy (przez kilka dni), więc raczej nie wystarczy zaczekać, co innego chyba jest źle.

---
Filip Kaliński