rrw: SPECS xine-lib.spec

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 7 Sie 2001, 19:17:58 CEST

No to się dzisiaj naodpowiadam samemu sobie...

On 01.08.07 Robert R. Wal pressed the following keys:

> A co do samego xine z CVS -- czy ktoś mógłby uruchomić jakiś vob/dvd z
> dźwiękiem AC3 i powiedzieć mi, czy też ma tak zniekształcony dźwięk, czy
> to u mnie wreszcie się te wszystkie karty pogryzły[2]. 0.4.3 z PLD
> odtwarzał mi AC3 poprawnie.

Działa tak po kompilacji gcc3, po gcc2 dźwięk jest OK. (libac3 jest
binarna z PLD).

> I czy ktoś mógłby zobaczyć, jak mu chodzą DivX-y, bo u mnie odtwarza
> dźwięk, ale zamiast obrazu jest czarna dziura.

A DivX-y są dalej w xine zwalone (u mnie -- G450, Xvideo i XShm) i nie
mają obrazu.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35