rrw: SPECS xine-lib.spec

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 7 Sie 2001, 18:14:51 CEST

On 01.08.07 Robert R. Wal pressed the following keys:

> On 01.08.07 Jacek Konieczny pressed the following keys:

> W sumie możnaby. Ma ktoś coś przeciwko?

Hmm... Ja mam coś przeciwko. Pakiety xine-lib i xine-ui są może w
osobnych tarballach, ale niestety jest między nimi wiele nieformalnych
powiązań, które powodują, że umieszczenie ich ,,pod różnymi prefiksami''
prowadzi do niekończącego się strumienia kłopotów. Łata się w jednym
miejscu, to pokazują się błędu w pięciu innych.

Przywracam xine-libs do /usr/X11R6.

Robert

PS. Oczywiście, jak już się udało, to główny xine-lib pozostaje
niezależny od XFree, chociaż w X11R6.

--
Bastard Operator From 149.156.96.35