stare/przeterminowane spece

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pon, 6 Sie 2001, 20:27:18 CEST

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> Mam "mały" dylemat. Otóż - co robić ze starymi specami albo takimi, które
> przestały być używane, bo inne pakiety przejęły ich funkcję?
Jeśli autor zmienił nazwę pakietowi to wywalić na zbity pysk starocia
ale jeśli po prostu powstał nowy program robiący to samo co stary to
zostawić oba, to co proponujesz (oldies) albo też wywalić (wywalić
chyba będzie najlepsze ale stary i nowy muszą być komatybilne).

> Jednocześnie przesyłam wygenerowaną przez agaran'a listę TOP30
>
>  libstdc++-compat.spec
zostaje (i był dotykany tylko na branchu).

>  linbot.spec
a ten co tu robi? co go ,,zastępuje''?

>  tksysv.spec
jw.

>  tkcvs.spec
jw.

>  jitterbug.spec
jw.

>  cdda2wav.spec
do wywalenia

>  chkfontpath.spec
jak linboot.spec

>  dutimer.spec
jw.

>  lincvs.spec
jw.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/