stare/przeterminowane spece

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 7 Sie 2001, 20:13:42 CEST

On Mon, Aug 06, 2001 at 08:17:15PM +0200, Blues wrote:
> Jednocześnie przesyłam wygenerowaną przez agaran'a listę TOP30
> najstarszych specy. Tzn takich, których nikt nie dotykał. Niektóre były
> ostatnio "tykane" prawie 2 lata temu. Proponuje im się przyjrzeć i
> powyrzucać co niepotrzebne...
>
>  libstdc++-compat.spec

Potrzebne np. dla netscape 4.x i jdk

>  lpg.spec
>  sag.spec
>  nag.spec

LDP jest raczej przydatny - nie wiem jak z aktualnością.

>  ucs-fonts.spec

Zastąpione przez fonty z XFree 4.1.0 - może oprócz jednego fontu, który
chyba ma więcej znaków w ucs-fonts niż w XFree

>  perl-mod-skel.spec

Drzewko katalogów pod moduły perla - częściowo wsadziłem do
perl/perl-modules (w ramach modułów które mam), reszta katalogów TODO.

>  laola.spec

Używam.

>  cdda2wav.spec

Wraz z mkisofs i cdrecord weszło do cdrtools - czyli chyba wszystkie 3
do wywalenia.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/