rrw: SPECS xine-lib.spec

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 8 Sie 2001, 11:19:43 CEST

On 01.08.07 Jacek Konieczny pressed the following keys:

> Coś mieszasz. Już wiele razy miałem pust %files i pakiet mi się nie
> generował. %doc, albo coś takiego tam nie zostawiłeś?

Nie, rpm wyraźnie mówi o tym pakiecie (no files). Co ma sens -- kiedyś w
pakiecie IQ trzeba było umieścić jakikolwiek plik, kiedy jakiś pakiet
mówił mi ,,this package requires IQ > 95'', teraz można go zbudować bez
żadnego lewego pliku ;)

> Albo coś "poprawili" w nowym RPM.

Pewnie tak...

Robert