teraz gcc

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 10 Sie 2001, 20:18:46 CEST

On Fri, Aug 10, 2001 at 12:15:47AM +0200, Blues wrote:
> Tak bajdełejem (podoba mi się to stwierdzenie ;) ) to... IMHO przejście na
> ac 2.5 było błedem. Ilość programów do poprawienia jest tak ogromna, że...
> nie warto. I należało się _przed_ przejściem zastanowić nad tym, a nie
> lecieć na "hura". Jest typ jałowej pracy, którą trzeba odwalić na
> wszystkich specach. Jaki efekt? Raczej żaden.
>
> P.S.: to efekt frustracji z masowego budowania po kolei pakietów...

Z drugiej strony - popatrz na workaroundy w fileutils, sh-utils(!!!),
findutils - grzebanie w nowych wersjach programów z gnu.org mając
starego autoconfa było męką.
Teraz je można wyciąć - przynajmniej w większej części (ale dopiero po
sprawdzeniu że działa).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/