teraz gcc

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 11 Sie 2001, 16:59:09 CEST

On Sat, Aug 11, 2001 at 12:40:04PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 11 Aug 2001, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> Troszkę niepotrzebnie, bo wystarczyło wykonać upgrade do 3.x. Poprzednio
> za to było sporo zachodu żeby 3.x skompilować mając na pokładzie starego
> ac. gmp to jest własnie jeden z tej coraz bardziej powikszajacej sie grupy
> pakietów które nie za bardzo są do użytku o ile nie ma sie nowego ac.

Ale właśnie chodzi mi o aktualne gmp (3.1.1). Obejrzyj sobie patch2.
(może da się prościej/inaczej/lepiej - w każdym razie dopiero po tym
dało się przebudować configure).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/