teraz gcc

Sob, 11 Sie 2001, 20:43:43 CEST

tOn Sat, 11 Aug 2001, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> Ale właśnie chodzi mi o aktualne gmp (3.1.1). Obejrzyj sobie patch2.
> (może da się prościej/inaczej/lepiej - w każdym razie dopiero po tym
> dało się przebudować configure).

OK tylko to nie jest coś ac 2.5x specyfic tylko poprostu wywalenia
wszelkiego majstrowania przy CFLAGS i okolicach po to żeby pozwolić to
ustawiać po ludzku :)
Tego typu poprawki wpadały już w wiele pakietów i są one nastawione na
poprawne przekazywanie parametórów do kompilattora z zewnatrz configure.
Bez tego nie będzie choćby działało poprawnie wsparcie do %debug :)