teraz gcc

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 12 Sie 2001, 12:15:35 CEST

On Sat, Aug 11, 2001 at 08:43:43PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> tOn Sat, 11 Aug 2001, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> OK tylko to nie jest coś ac 2.5x specyfic tylko poprostu wywalenia
> wszelkiego majstrowania przy CFLAGS i okolicach po to żeby pozwolić to
> ustawiać po ludzku :)

Akurat nie - to majstrowanie przy CFLAGS w tamtym miejscu nie
przeszkadzało - wyleciało przy okazji makra AC_TRY_COMPILER, którego
w nowym ac nie ma.
Oprócz tego AC_PROG_CC_{WORKS,GNU} - tego też już nie ma. Za to bez
dodania AC_PROG_CC działy się dziwne rzeczy - configure ładnie
przechodził, za to generował libtoola z wl="" zamiast wl="-Wl,", więc
kompilacja wywalała się pod koniec na linkowaniu.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/