qboosh: SPECS openldap.spec SOURCES openldap-pidfile.patch

Nie, 12 Sie 2001, 21:34:19 CEST

On Sun, 12 Aug 2001, PLD CVS wrote:

> Module name:	SOURCES
> Changes by:	qboosh	01/08/12 21:25:57
>
> Modified files:
> 	.              : openldap.spec
> Removed files:
> 	.              : openldap-pidfile.patch
>
> Log message:
> - removed pidfile patch (from rawhide) - it's buggy.
>   It saves pid before fork - pid of process which won't exit after slapd start.
>   Note that slapd itself has an option to save pid to file - but it doesn't
>   work when slapd is run not as root (no +w perm in /var/run).
> [...]

Ostatecznie możnaby zrobić tak, że dać prawa zapisu dla mail w np.
/var/run/openldap i tam zakładać plik z PIDem (?).
Inne rozwiazanie to wtrącenie zrzucania pidfile po fork() a przed zmianą
uid (nie przeglądałem źreódęł i nie wiem jak to tam dokąłdnie jest
zrobione).