qboosh: SPECS openldap.spec SOURCES openldap-pidfile.patch

Pon, 13 Sie 2001, 15:12:05 CEST

On Mon, 13 Aug 2001, Jakub Bogusz wrote:
[..]

> Ja zaglądałem - zrzuca uprawnienia dużo wcześniej.
>
> O podkatalogu w /var/run myślałem, ale nie mamy mechanizmu do odczytu pidów
> z innego miejsca niż /var/run/`basename $demon`.pid .
> Może warto coś takiego dodać, np jako dodatkowy parametr do funkcji
> pidofproc i killproc?

To chyba lepiej byłoby sprawfdzić czy rzeczywiście aż tk wczene zrzucanie
upranień jest rzeczywiście niezbędne. Jeżeli nie to raczej ten kod
powinien ulec przemieszczeniu. Jeżeli to bezie przeszkadzać to
potencjalnie i inne rzeczy też powinny ulec poprzemieszczaniu.
Zabawe z z podkatalogiem w /var/run/ w tej sytuacji darowałbym sobie, bo
to już na pierwszy rzut oka nie jest eleganckie (sam zaproponowałem to
tylko jako tymczasowe obejście).