misiek: SOURCES postfix.init

Pon, 13 Sie 2001, 20:06:14 CEST

Bartosz Jakubski <migo w supernet.com.pl> writes:

> Z używanych przeze mnie baz ani jedna nie jest aktualizowana przez ten
> skrypt. Po prostu lokalizacja tych baz zawarta w skrypcie nie jest
> obowiązkowa, tych baz może byc więcej, albo może ich w ogóle nie być (ile
> osób korzysta z relocated?). Mogą być też innego typu niż hash:
Wszystko racja ale defaultowy konfig jest jaki jest (bazy typu hash)

> Uruchomienie postfiksa nie jest też równoważne konieczności przebudowania
> baz. Przecież dla dużych baz o trochę trwa.... Niepotrzebne
> opóźnienie.
Tak i wydaje mi się, że najrozsądniejszym wyjściem będzie wyrzucenie
$0 rebuilddb ze start ale zostawienie możliwości ręcznego odpalenia
takiej przebudowy...

Kto chętny to niech commituje taką zmianę :)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/