misiek: SOURCES postfix.init

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 14 Sie 2001, 10:21:19 CEST

Dnia 13 sie o godzinie 20:06:14 +0200, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Wszystko racja ale defaultowy konfig jest jaki jest (bazy typu hash)

Nie do końca jest to prawda, w domyślnym konfigu jest ustawione tylko
hash:/etc/mail/aliases

> Tak i wydaje mi się, że najrozsądniejszym wyjściem będzie wyrzucenie
> $0 rebuilddb ze start ale zostawienie możliwości ręcznego odpalenia
> takiej przebudowy...

Zgadza się, ale żeby w ogóle ten kawałek skryptu startowego znalazł
zastosowanie u więcej niż paru osób, to musiałby on wyłuskiwać z wyniku
'postconf' używane bazy w plikach, sprawdzać, czy baza jest starsza, niż
plik z którego jest generowana i wywoływać postmap z odpowiednimi opcjami.

To troszkę zbyt skomplikowane, by wrzucać do do skryptu startowego.:-)
Normalnie używa się do tego prostego Makefile.

> Kto chętny to niech commituje taką zmianę :)

Jak mnie nikt nie ubiegnie...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --