Spece z /supported i Mesa-3.4.2

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Wto, 14 Sie 2001, 09:00:19 CEST

Chcialbym sie dowiedziec gdzie leza spece z rpm'ow z katalogu /supported na ftp ?
Problem jest w tym, ze czesc pakietow w /supported jest totalnie skopana (m.in. XFree86 3.3.6 !!)
Wiem, po co rozwijac i trzymac 3.3.6 ale to wstyd i chanba aby w oficjalnym PLD w ktorym na pewno znajdzie sie /supported byly pakiety z bledami.
Przyczyna tych bledow w zlym wpisie %BuildRequest w X'ach 3.3.6 dlatego chcialbym to poprawic no ale nie wiem gdzie ow spece leza (?) oraz gdzie mogl bym je potem commitnac w razie poprawienia bledow ?
Poza tym lezy tam (/supported) Mesa-3.4.2 ktora rowniez jest nieco kopnieta (tak, tak kopnieta). Kto to widzial aby Mesa wymagala Glide_V3-DRI ???? i to dla X'ow 3.3.6 ????
Poza tym nie powinnis my trzymac tam Mesy z takim czyms ?
Dla 4.x mamy przeciez XFree86-OpenGL-libs i takie tam.
Dla 3.3.6 powinnismy raczej miec Mese zlinkowana z utah-glx, albo trzymac zamiast Mesy Utah-GLX. To jest wlasciwie sprzetowa obsluga 3D w 3.3.6.
Ktos sie moze zapytac PO CO NAM jeszcze 3.3.6 ?
A no, jeszcze spora czesc uzytkowinikow (np. kart z chipem Mach64) uzywa 3.3.6 z Utah-GLX (jedyna sprzetowa implementacja 3D w systemie)

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka

Nagrody do wygrania: płyty, koszulki, etui na CD!
Wypelnij krotka ankiete na stronie:
http://www.rmf.fm/akcje.html?akcja=ankieta&stopka=1