Spece z /supported i Mesa-3.4.2

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 15 Sie 2001, 20:17:32 CEST

On Tue, Aug 14, 2001 at 09:00:19AM +0200, krzysiekt18 w poczta.fm wrote:
> Chcialbym sie dowiedziec gdzie leza spece z rpm'ow z katalogu /supported na ftp ?

W CVS (niekoniecznie na HEAD)?

> Problem jest w tym, ze czesc pakietow w /supported jest totalnie skopana (m.in. XFree86 3.3.6 !!)

Tam jest całe XFree 3.3.6 czy tylko to co buduje się ze speca
XFree86-Servers?

Co jest skopane? Do niedawna używałem XFree86 4.1.0 + serwer XFree86-S3
z 3.3.6 + Mesa 3.4.2 - ze speców które są w repo. Działało.

> Wiem, po co rozwijac i trzymac 3.3.6 ale to wstyd i chanba aby w oficjalnym PLD w ktorym na pewno znajdzie sie /supported byly pakiety z bledami.
> Przyczyna tych bledow w zlym wpisie %BuildRequest w X'ach 3.3.6 dlatego chcialbym to poprawic no ale nie wiem gdzie ow spece leza (?) oraz gdzie mogl bym je potem commitnac w razie poprawienia bledow ?

SPECS/XFree86-Servers.spec

> Poza tym lezy tam (/supported) Mesa-3.4.2 ktora rowniez jest nieco kopnieta (tak, tak kopnieta). Kto to widzial aby Mesa wymagala Glide_V3-DRI ???? i to dla X'ow 3.3.6 ????

Jest 3.4.2? Owszem, spec jest do 3.4.2, ale w SOURCES są źródła tylko 3.4.1?

> Poza tym nie powinnis my trzymac tam Mesy z takim czyms ?

Można wyłączyć. To Mesa się chce linkować z Glide jak tylko znajdzie
zainstalowane.

> Dla 4.x mamy przeciez XFree86-OpenGL-libs i takie tam.
> Dla 3.3.6 powinnismy raczej miec Mese zlinkowana z utah-glx, albo trzymac zamiast Mesy Utah-GLX. To jest wlasciwie sprzetowa obsluga 3D w 3.3.6.
> Ktos sie moze zapytac PO CO NAM jeszcze 3.3.6 ?
> A no, jeszcze spora czesc uzytkowinikow (np. kart z chipem Mach64) uzywa 3.3.6 z Utah-GLX (jedyna sprzetowa implementacja 3D w systemie)

utah-glx jest zastępnikiem Mesy - chyba też powinien być na ftp (chyba
dla Rivy 128 też jest to jedyny akcelerowany GL).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/