libvorbis 1.0rc2

Pon, 20 Sie 2001, 22:49:46 CEST

On 20 Aug 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ale od czasu wyjścia 2.95.3 trochę tego jest. Tam się nic nie wrzuca
> poza bugfixami i to o ile ktoś bugfix podeśle.

A jak wygląda sytuacja z gcc 3.0 czy też już którymś tam rc 3.0.1 ?
Wiem że 3.0 samo ma jeszcze byki. Ale może rc ?
W gruncie rzeczy ze względu na sparc zależałoby mi na 3.x bo ta wersja
nawetr jest przez Davem zalecana do kompilowanai kernela. Wiadomo że 3.0 i
rc mają jeszcze niedostatki dla ia64 i s390 ale to nas nie obchodzi.

Możesz wyciągnąć patcha między gcc-2_95_3 a gcc-2_95-branch ? Tymczasowo
możnaby to i tak zaaplikować.

kloczek
PS. ktoś wie co się dzieje z ircem ? Żaden serwer w .pl nie odpowiada :>