libvorbis 1.0rc2

Wto, 21 Sie 2001, 18:26:30 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> A jak wygląda sytuacja z gcc 3.0 czy też już którymś tam rc 3.0.1 ?
Ja biorę się za moment za final 3.0.1 (więc niech nikt nie tyka chyba,
że mnie już uprzedził).

> Wiem że 3.0 samo ma jeszcze byki. Ale może rc ?
Ogólnie to jako default kompilator to gcc 3.0.1 mi się nie
widzi. Musimy zaczekać przynajmniej do glibc 2.2.5 (2.2.4 nie
supportuje gcc 3.x).

> W gruncie rzeczy ze względu na sparc zależałoby mi na 3.x bo ta wersja
> nawetr jest przez Davem zalecana do kompilowanai kernela.
I dlatego najlepszym wyjściem jest gcc.spec (3.x) + gcc2.spec (2.95.4
cvs). Ja tak mam i sobie po prostu elegancko wybieram wersję
kompilatora przez rpm --define (tutaj wychodzą kolejne kwiatkowe
pakiety, które olewają ustawienia CC lub mają hardcoded cc).

> Możesz wyciągnąć patcha między gcc-2_95_3 a gcc-2_95-branch ? Tymczasowo
> możnaby to i tak zaaplikować.
Niestety nie mogę (modem) ale może qboosh? :)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/