Zamieszanie z SOCKS

Nie, 19 Sie 2001, 17:13:16 CEST

On Sat, 18 Aug 2001, Roman Werpachowski wrote:
[..]
> /usr/lib/libsocks5_sh.so
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[..]
> [builder w student SPECS]$ rpm -ql socks5-devel
> /usr/include/socks.h

> /usr/lib/libsocks5.a
> Czy tylko ja uwazam, ze cos tu jest nie tak?

W pewnym sensie: potencjalnie. Nie zaglądałem do tego ale mogłoby to
wskazywac, że całosć nie jest budowana np. za pomocą libtoola. Tak czy
inaczje z socks musisz raczej sam sie pobawić bo jak na razie konserwacja
tego pakeitu chyba mało kto jest zaineresowany (może dzieki temu że sie
ujawniłeś. ze tego potzrebujesz znajdą się inne osoby które sa
zainteresowane samym socks czy innymi implemntacjami socs, a także
przystosowywaniem aplikacji do soks).