ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

Nie, 19 Sie 2001, 18:02:41 CEST

On Sun, 19 Aug 2001, Piotr Meyer wrote:
[..]

> Cóż, ja mam newralgiczne pakiety w excludach, ale ideał to nie jest.

Wymień je wszystkie. Po kolei (te które są u Ciebie zależne od ipv6).
Nie byłbym za wyłaczaniem ipv6. Raczje za szukaniem tego co przeszkadza w
używaniu kompilatów z włączona obsługą ipv6.

Co do xinetd to sprawdź jeszcze ostanią wersję.
Tak czy inaczej z wyłączonym ipv6 w systemie na pewno działa poporawnie
rlinetd i nie wydaje mi się żebyś używał jakiś zaawansowanych ficzetrów
xinetd (chyba że .. ?).

U mnie moduł do ipv6 ładuje się po mimo że tego nie używam ale przy
najbliższym restarcie na swojej staji wyłaczę to żeby poprówbować z
różnymi aplikacjami. Tak czy inaczej jeżeli ktoś ma w miare kompletną
listę tego co ma kłopoty przez włączenie ipv6 przy braku wsparcia dla ipv6
w sytemie to wartoby wiedzieć co jest na tej liście.