ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 20 Sie 2001, 12:27:45 CEST

On Sun, Aug 19, 2001 at 05:20:51PM +0200, Robert R. Wal wrote:
> On 01.08.19 Bartosz Jakubski pressed the following keys:

> Właśnie.
>
> Już od jakiegoś czasu się zastanawiam, dlaczego w PLD defaultowo
> kompilowane są pakiety (np. MTA) z włączonym IPv6 i jeśli ktoś go nie
> chce, to musi sobie skompilować --without ipv6.

Z postfiksem jest jeszcze gorzej - nawet na systemie z włączonym v6
wersja z v6 nie startuje jeżeli jest inet_interfaces = all
- najpierw binduje :::25, potem próbuje 0.0.0.0:25, dostaje "already
in use" i na tym się kończy.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/