testowanie pakeitów (było: Re: ipv6 enabled)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 29 Sie 2001, 00:43:58 CEST

On Tue, 28 Aug 2001, Blues wrote:

> Skoro tajemnica ;) wypłynęła to napisze jak sprawa wyglada:
>
> W zasadzie powstaly 3 buildery ix86. Dzialaja i buduja. Zlecenia mozna
> wysylac podobnie jak na podstawowe buildery. Przed wyjazdem nie zdarzylem
> zrobic robienia indexow apt'owych.
> Wymaga to testow tylko...
> Generalnie moze byc to 100% niezalezna maszyna do budowania. Moze na niej
> powstac STABLE albo... cos innego.

No, na poczatek to jednak wole stable...
Jak wrescie dorzuce ten hardware do hosta, to moze zrobic (chociaz na i686)
wersje z 2.4.x jako podstawowym? Niektorzy sie uciesza :)

Mam nadzieje ze 18GB U3SCSI IBM'a na wszystko zwiazane z PLD na jakis
czas wystarczy...

> Jak wroce dorobie co brakuje.
To wracaj jak najszybciej :) Procesory sie nudza...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-