ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

Pon, 20 Sie 2001, 18:32:48 CEST

Piotr Meyer <piotrm w webcorp.pl> writes:

> [...]
zmailer i exim na 100% działają poprawnie w obu sytuacjach (sendmail
prawdopodobnie też). qmail - tu nie wiem; postfix - Artur zaczął
przerabiać łatkę v6 i nie skończył - stąd te kwiatki.

> Nie tylko MTA, wspominałem tu jakiś czas temu o xinetd.
Zamiast wspominać trzeba poprawić. Autor xinetda chętnie zaakceptuje
łatkę o ile będzie ona poprawna (xinetd jest pod względem
af-independent badziewnie napisany).

exim 3.32 jest zwalony. Poprzednie tj np. 3.31 oraz następne - 3.33 są
poprawne i ładnie wspierają IPv6. Hazel zepsuł wersję 3.32 na Linuxie.

> Cóż, ja mam newralgiczne pakiety w excludach, ale ideał to nie jest.
Właśnie. Zamiast gadać to trzeba poprawiać (w końcu to lista
developerów).

> Nie wiem, jak jest w MTA, ale wspomnianemu xinetd wystarczyło zrobić
> 'alias net-pf-10 off' - i było po ptokach :-( Na dystrybucyjnym.
Męcz autora xinetda.

> Ja wiem, że PLD ma swobodnie wspierać IPV6, ale do czasu zwalczenia
> tego w 100% popieram powyższą propozycję.
A ja nie. Jak coś nei działa to należy to poprawić, a nie jęczeć, że
nie działa. Dodawanie/poprawianie obsługi IPv6 to w większości
przypadków niezbyt trudna sztuka.

> Piotr 'aniou' Meyer

ps. z takich pakietów jak xinetd jest jeszcze ircd

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/