ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

igorw@poczta.onet.pl igorw w poczta.onet.pl
Śro, 22 Sie 2001, 13:49:27 CEST

[poniedziałek, 20 sierpień 2001], Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> zmailer i exim na 100% działają poprawnie w obu sytuacjach (sendmail
> prawdopodobnie też). qmail - tu nie wiem; postfix - Artur zaczął
> przerabiać łatkę v6 i nie skończył - stąd te kwiatki.

To moze nie nalezalo wystawiac tego pakietu na FTP?

> Właśnie. Zamiast gadać to trzeba poprawiać (w końcu to lista
> developerów).

To samo. Do niedzialajacych pakietow jest CVS.

> A ja nie. Jak coś nei działa to należy to poprawić, a nie jęczeć, że
> nie działa. Dodawanie/poprawianie obsługi IPv6 to w większości
> przypadków niezbyt trudna sztuka.

Niezbyt. Tylko ze wymaga sciagniecia zrodel (impulsy), zmiany
speca i rekompilacji (minuta czasu ludzkiego i godzina
komputerowego), w miedzyczasie pod koniec sciagania 140 wiadomosci
wywala mi sie fetchmail, ktory probuje je wepchnac do lokalnego
MTA, a ten wlasnie przestal dzialac po apt-get upgrade.

Przeciez to paranoja. Na oficjalnym FTP mam niedzialajacy pakiet,
bo ktos wlaczyl rozwojowa latke. Zeby miec dzialajacy, to musze
sam kompilowac, a moze jeszcze ciagnac z CVS. IMHO powinno byc
odwrotnie.

--
Igor Wawrzyniak    |    igorw w igorw.prv.pl    |    www.igorw.prv.pl
PBATENGHYNGVBAF SBE PBZVAT HC GUR VQRN BS GHEAVAT BA EBG13 OHG GHEA VG BSS ABJ

--

Jest niezły ... i liścik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]