Zrodla pakietow

Śro, 29 Sie 2001, 23:04:13 CEST

Filip Kaliñski <fk181140 w students.mimuw.edu.pl> writes:
-------------- nastêpna czê¶æ ---------

> Mam pytanie, czy je?eli ?ci?gn??em nowsz?/zupe?anie now? wersj?
> jakiego? pakietu, zupgradeowa?em/poprawi?em speca/pacze to czy
> wystarczy, je?eli w specu jest podany url updatn?? tylko owe pacze i
> spece?
Wystarczy ?e wrzucisz speca/?atki. Kto? inny wrzuci reszt?.

> (skrypt builder wszak?e poradzi sobie)
Skrypt builder na builderach sobie nie poradzi, a to dlatego, ?e ma
wy??czone ?ci?ganie z urli (bierze tylko z cvsa).

--
 Arkadiusz Mi?kiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/