Zrodla pakietow

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Śro, 29 Sie 2001, 22:31:35 CEST

Mam pytanie, czy jeżeli ściągnąłem nowszą/zupełanie nową wersję jakiegoś pakietu, zupgradeowałem/poprawiłem speca/pacze to czy wystarczy, jeżeli w specu jest podany url updatnąć tylko owe pacze i spece? (skrypt builder wszakże poradzi sobie)
Mam kilka takich pakietów, tylko, ze jak już raz kilka binarek uploadowałem przez cvs (przem modem), to stwierzdziłem, że mam dość.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>