(fwd) Zjazd PLD (fwd)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 21 Sie 2001, 21:02:38 CEST

On Tue, Aug 21, 2001 at 07:12:40PM +0200, Jan Rekorajski wrote:
> [...]
Ja sie zglaszam i deklaruje miejsce dla conajmniej 2 osob. Znaczy dla dwuch to to bedzie
konfortowo a jak komus nie wadzi spanie na karimacie to 44m^2/2m=22 miejsca do spania.
Znaczy oczywiscie bez przesady ale .... :))))

--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik