(fwd) Zjazd PLD (fwd)

Wto, 21 Sie 2001, 21:31:26 CEST

On Tue, 21 Aug 2001, Jan Rekorajski wrote:
[..]
> W związku z tym iż wiele osób mówi o zjeździe PLD czas o nim pomyśleć.
> Jak wyszło juz w niejednej dyskusji najlepszy termin na taki zjazd byłby
> we wrześniu w okolicach 20.

Może bez zbytecznych skojarzeń .. :_)
Może nie tyle zjazd co poprostu spotkanie :)

Rozumiem, że zgłoszenia kierować raczje bezpośrednio do Marzeny (?), a
Marzena co najwyżej da znać kiedy masa krytyczna została przekroczna, co
będzie sygnałem, że własciwe przygotowania powinny wejść we pierwszą
fazę (?).