X'y co jest ???

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 21 Sie 2001, 23:32:17 CEST

On Tue, Aug 21, 2001 at 09:57:52PM +0200, Marcin Chojnowski wrote:
> Po ugrejdzie mam tak:
>
> [martii w obgyn martii]$ startx
> xauth: error while loading shared libraries: cannot open shared object
> file: cannot load shared object file: No such file or directory
Sorry ale mam nie tylko zly dzien ale zle dwa tygodnie.  Czemu nam nie napisales
poprostu:
eeeeeee
Xwindows mi nie dziala co mam zrobic??

Lukasz

> Co jest nie tak ???????
Cos sie nie laduje pewnie urzywajac komendy
strace -ff -o XLOG X
dojdziesz do tego co.

Lukasz
--