X'y co jest ???

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Wto, 21 Sie 2001, 23:50:18 CEST

Dnia Pańskiego 21 Aug, 2001, Lukas Dobrek napisał(a):
> Sorry ale mam nie tylko zly dzien ale zle dwa tygodnie.  Czemu nam nie napisales
> poprostu:
> eeeeeee
> Xwindows mi nie dziala co mam zrobic??

sorki troche przesadzilem ale nie przypuszczalem ze w czasie upgrejdu
pakietu rpm mogl mi skasowac calkiem /etc/ld.so.conf

Stary natomist zapisał jako /etc/ld.so.conf.rpmsave

Akurat upgrejdując apt tego nie zauważyłem,

poza tym nie powinein tworzyć .rpmnew ???? a nie mi grzebać w
plikach konfiguracyjnych ???

Martii