libvorbis 1.0rc2

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 21 Sie 2001, 23:42:09 CEST

On Tue, Aug 21, 2001 at 06:26:30PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:
[...]
> I dlatego najlepszym wyjściem jest gcc.spec (3.x) + gcc2.spec (2.95.4
> cvs). Ja tak mam i sobie po prostu elegancko wybieram wersję
> kompilatora przez rpm --define (tutaj wychodzą kolejne kwiatkowe
> pakiety, które olewają ustawienia CC lub mają hardcoded cc).

> Niestety nie mogę (modem) ale może qboosh? :)

Na razie mam tylko takie coś:
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/gcc-2.95.3-20010408.diff.bz2
(między 2.95.3 a tym co jest w Debianie - bz2 ma ok. 700kB)

Jak będę w stanie zdatnym do wyjścia z domu (tu mam tylko modem), to
w wolnej chwili spróbuję pociągnąć gcc 2.95-branch z cvs.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/