ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

igorw@poczta.onet.pl igorw w poczta.onet.pl
Śro, 22 Sie 2001, 10:45:03 CEST

[wtorek, 21 sierpień 2001], Marcin Bohosiewicz napisał(a):
> Co do uzywania kerneli 2.2.x z oryginalnego linusowego tara to jest
> z tym problem, jak uzywamy glibca 2.2 - kilka funkcji w kernelu
> ma bledy. Obejrzyj sobie patche z kernel.spec - tam naprawde sa nie
> tylko rozszerzenia ale i bugfixy (np wlasnie do v6).

Moglbys w skrocie napisac, co to za bugfixy i skad je wziac?
Chwilowo nie mam u siebie zainstalowanego cvs, a sciaganie SRPM
z kernelem przez modem...

--
Igor Wawrzyniak    |    igorw w igorw.prv.pl    |    www.igorw.prv.pl
PBATENGHYNGVBAF SBE PBZVAT HC GUR VQRN BS GHEAVAT BA EBG13 OHG GHEA VG BSS ABJ

--

Jest niezły ... i liścik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]