ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

Czw, 23 Sie 2001, 19:44:08 CEST

igorw w poczta.onet.pl writes:

> To moze nie nalezalo wystawiac tego pakietu na FTP?
Zapewne masz rację. Pakiety powinny mieć przynajmniej 2 tygodniową
kwarantannę w /test (Tomek?) niezależnie od tego czy ktoś mówi, że mu
działa czy nie.

> Niezbyt. Tylko ze wymaga sciagniecia zrodel (impulsy), zmiany
> speca i rekompilacji (minuta czasu ludzkiego i godzina
> komputerowego),
No to wystarczy napisać co konkretnie i w jakim momencie się wali (co
przedpiścy zrobili), a być może znajdzie się dobra dusza, która to
poprawi.

> Przeciez to paranoja. Na oficjalnym FTP mam niedzialajacy pakiet,
> bo ktos wlaczyl rozwojowa latke. Zeby miec dzialajacy, to musze
> sam kompilowac, a moze jeszcze ciagnac z CVS. IMHO powinno byc
> odwrotnie.
A teraz to już za późno. Jest IPv6 w pakiecie i trzeba poprawiać jeśli
ma błędy (bo jest od dawna i niektórzy używają v6). Co do postfixa to
autor postfixa miał zrobić ipv6 do końca tamtego roku... jakoś nic nie
widać by mu się to udało.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/