testowanie pakeitów (było: Re: ipv6 enabled)

Pią, 24 Sie 2001, 09:37:10 CEST

On Fri, 24 Aug 2001, Ziemek Borowski wrote:

> Ja wiem, że PLD to projekt zdecydowanie mniejszy od Debiana (mówię o liczbie
> zasobów dających się zalokować, nie o liczbie pakietów) ale tam coś takiego się
> sprawdza.

Ziemek samo leżakowanie pakietów to za mało. Jeżeli w Debianie coś robią
na tą okazje to wykracza to stanowczo dalej po za znałożenie karencji.
Jeżeli to jest nałożenie *tylko* kwarantanny to jest to conajmniej głupie,
bo pakiet można z góry czasami ocenić jako dobry tylko na podstawie tego
że poprzednia wersja była ok, a nowa poprawia tylko jakieś drobne błedy
czy niedociagnięcia i będzie to widać czasami gołym okiem.

kloczek
PS. Są kłopty z pocztą. Co kawałek coś w TASKu się rąbie i przez to nie
mogę wypchnąć zgromadzonej poczy jak się skolejkowałe z commit list po
wczorajszej zmianie adresów w sieci na u mnie ZiE. To tak jakby co.
Bierzące przesyłki powinny się w miarę dobrze przeciskać. Kłopot jest
tylko z zaległościami.