testowanie pakeitów (było: Re: ipv6 enabled)

Ziemek Borowski ziembor w faq-bot.ziembor.waw.pl
Pon, 27 Sie 2001, 18:20:59 CEST

On Fri, Aug 24, 2001 at 09:37:10AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ziemek samo leżakowanie pakietów to za mało. Jeżeli w Debianie coś robią
> na tą okazje to wykracza to stanowczo dalej po za znałożenie karencji.

Tak. Myślę że tak jak w Debianie ludzie używają używają PLD także na
maszynach w ten czy inny sposób produkcyjnych. I naprawdę -- na mojej
domowej maszynie gdy już w weekend znowu, po dwóch latach przerwy,
zainstalowałem PLD nie zdecydowałem się się na apta właśnie z powodu
braku karencji. Jak chcecie testować na wszystkich:  ok, ja będę robił
updaty i poprawki od czasu do czasu, gdy będę miał więcej czasu na
wychodzenie z błędów. (bo jest to maszyna dla mnie bardzo produkcyjna,
na niej piszę większość tekstów, na niej kompiluję rzeczy których nie
daję rady na domowym serwerku (czyli większość XMLii i SGMLi ;-).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/