testowanie pakeitów (było: Re: ipv6 enabled)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 27 Sie 2001, 22:05:22 CEST

On Fri, 24 Aug 2001, Krzysztof Drewicz wrote:

> Masz rację może po prostu zamroźmy taki stan pakietów jaki będziemy mieli
> i zróbmy pld-release-1.0, potem dodawalibyśmy tylko dodatkowe doce i
> bugfixy. Jak stoimy z miejscem na ftp? Bo myśle że builder te kilka
> pakietów (ile może być bugów/dzień) wytrzyma. Na początek tylko i{3,5,6}86
> Jakieś komentarze ?
Ano takie ze Blues to wlasnie zaczal robic przed wyjazdem.
Miejsce na buildera i ftp na stable dalem ja.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-