testowanie pakeitów (było: Re: ipv6 enabled)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 28 Sie 2001, 15:16:07 CEST

On Mon, 27 Aug 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Ano takie ze Blues to wlasnie zaczal robic przed wyjazdem.
> Miejsce na buildera i ftp na stable dalem ja.

Skoro tajemnica ;) wypłynęła to napisze jak sprawa wyglada:

W zasadzie powstaly 3 buildery ix86. Dzialaja i buduja. Zlecenia mozna
wysylac podobnie jak na podstawowe buildery. Przed wyjazdem nie zdarzylem
zrobic robienia indexow apt'owych.
Wymaga to testow tylko...
Generalnie moze byc to 100% niezalezna maszyna do budowania. Moze na niej
powstac STABLE albo... cos innego.

Jak wroce dorobie co brakuje.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...