testowanie pakeitów (było: Re: ipv6 enabled)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 29 Sie 2001, 10:05:07 CEST

Dnia Tue, Aug 28, 2001 at 09:57:28PM +0200, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> W przypadku używania wucha jest to do rozwiązania z użyciem mop ale:
> 1) niewiem w jakim obecnie stanie jest mop,

Jest i dziala. Brakuje kawalka interfejsu urzytkowinika (wlasciwie to
calego interfejsu uzytkownika).

> 2) wymuszałoby to uzywanie
> wucha do operowanai na zasobach z /test.

Jesli chodzi Ci o to ze trzeba by pakiety istalowac przy pomocy wuch'a to
nie jest to prawda. "klient" mop'a wprawdzie jest zintegrowany z wuchem,
ale tylko dlatego ze uzywa sporej czesci jego kodu (funkcje dostpeu do
bazy zainstalownych pakietow). Nie ma zadnego funkcjonalnego powiazania
pomidzy wychem "instalatorem pakietow" a wuchem "klientem mop'a"

> Nie jest to co prawda nic za
> mocno krępującego ale wymagałoby upowszecnienia używanai wucha i mop. Z
> pierwszym mogą być pewne kłopoty poniewać niestety wuch nie jest
> konkurencyjny jeśli chodzi o predkosć działanai w porównaiu z aptem czy
> poldkiem.

Tzn. nie byl kiedys. Przy linkowaniu wucha z rpm-libem z rpm'a z
rpm-fast-alAddPackage.patch szybkosc dzialania wuch jest juz zadawalajaca
(przynjamniej tak mi sie wydaje). No ale jak pisalem do oceniania pakietow
nie potreba uzywac czesci "instalatorskiej".

> Wyposażanie w wsparcie do mopa apta byłoby zapewne nieco
> kłopotliwe ze względu na zakręconą struktóre tego programu. W przypadku
> poldka mogłoby mieć to lepsze szanse powodznia niemniej poprostu
> wymagałoby pracy .. i tu przyznam że skupienie się na dalszym rozwoju
> poldka po to zeby wspomóc proces oceny zasobu w celu jego kwalifikacji do
> pzrenioesienai z test byłby dobrą inwestycją. Tak cz inaczje proces
> potwierdzania oceny musiałby być możliwie mało zajmujący.

Nie rozumiem dlaczego ciagle sie upierasz z laczeniem procesu instalowania
i oceniania. Przeciez ocena pakietow musi nastepowac _po_ zaintslowaniu
go i przetestowaniu.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl