okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 2 Gru 2001, 01:25:04 CET

--->[Quoting Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>:]

> postfix - bug i security fix

To jest jakis snapshot, czy mi się tylko wydaje?

Czemu snapshot ma się znaleźć w PLD-stable?
Czy będziemy bazować również na wersjach beta?

> rsync - nie ma żadnej zmiany (poza wrzuceniem nowych źródeł do cvsu),
>         ale jako, że ipv6 support został w nowym rsyncu megnięty,
>         a nasz rsync ma problemy z resolvowaniem w pewnych sytuacjach
>         to myślę o update

pewnie, update, potem pół roku testów... potem jeszcze malutki
update... mamy rok 2077, co prawda dzięki klonowaniu komórek
ciągle żyjemy, ale co to za życie.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org