okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Nie, 2 Gru 2001, 00:39:15 CET

--s+ <ser w metalab.unc.edu> writes:

> Czemu snapshot ma się znaleźć w PLD-stable?
> Czy będziemy bazować również na wersjach beta?
Nie z tej planety jesteś? ;) Od kilkunastu miesięcy jedziemy
na snapshocie postfixa.

> pewnie, update, potem pół roku testów... potem jeszcze malutki
> update... mamy rok 2077, co prawda dzięki klonowaniu komórek
> ciągle żyjemy, ale co to za życie.
Ja się nie wypowiadam bo wiem, że PLD 1.0 nie będzie nigdy (przy aktualnych
pomysłach tj. np. rozwaleniu builderów).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr