okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 2 Gru 2001, 01:37:12 CET

wiem, wygląda na to, że jestem malkontentem, ale naprawdę
bym chciał, żebyśmy wstąpili na ścieżkę 'stable'.

miłego weekendu, byłem dzisiaj w studio tv4, mówiłem o radiach
internetowych, efekty będzie można zobaczyć 15.11 (sobota)
ok. 13.00, program nazywa się 'kropka'.

i nie obrażajcie się na mnie, kochani, po prostu staram
się mówić to, co myślę.

nara
--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org