octave

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 1 Gru 2001, 16:27:00 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Jest zlinkowane dynamicznie z readkline czyli jeżeli już to to co
> obserwujesz to nie skutek jakiś rzeczy w octave tylko w readline jakie
> posiadasz.

Gdyby było zlinkowane dynamicznie to bym nie pisał maila o octave tylko
o readline.

Sprawdź proszę czy gdzieś na builderach nie leży stare readline-static.
Nota bene chyba coś jest zwalone bo czy jest jakis powód by to było
dynamicznie linkowane? Chętnie bym pogrzebał ale nie mam teraz miejsca na dysku
żeby rozpakować octave. Mógłbyś zajrzeć czy nie trzeba mu dać jakiegoś
switcha do configure?

BTW: Po ostatnim opgrade nie mam też Del, Home, End w xtermie.
Ale może to osobna historia...
rpm -qf /usr/X11R6/bin/xterm
XFree86-4.1.0-8

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)