octave

Sob, 1 Gru 2001, 16:43:47 CET

On 1 Dec 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[..]

> Gdyby było zlinkowane dynamicznie to bym nie pisał maila o octave tylko
> o readline.

A to to trzeba od tego zacżąć :)

> Sprawdź proszę czy gdzieś na builderach nie leży stare readline-static.

Leży. bash min tego wymaga.

> Nota bene chyba coś jest zwalone bo czy jest jakis powód by to było
> dynamicznie linkowane? Chętnie bym pogrzebał ale nie mam teraz miejsca na dysku
> żeby rozpakować octave. Mógłbyś zajrzeć czy nie trzeba mu dać jakiegoś
> switcha do configure?

Raczje jest to niedopatrzenie.

> BTW: Po ostatnim opgrade nie mam też Del, Home, End w xtermie.
> Ale może to osobna historia...
> rpm -qf /usr/X11R6/bin/xterm
> XFree86-4.1.0-8

Poprawka do X zasobów leży w cvs. Ja mam kilka patchy u siebie
skumulowanych do dołacznia i zapewne Jakub też bezie jeszcze manipulował
przy XF więc pakiet z poprawką tego kilka dni jeszcze możesz poczekać.
Tymczasowe obejście to ściągnac XTerm.ad-pl z SOURCES i wrzucić do
~/XTerm.