okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Nie, 2 Gru 2001, 12:00:44 CET

On Sun, 2 Dec 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>:]

> To jest jakis snapshot, czy mi się tylko wydaje?
I owszem snapshot - ale ostatnia wersja stable jest przysłowiowe "100 lat
za murzynami" jeśli chodzi o działanie itp. A aktualny postfix _wreszcie_
działa - były z nim problemy w związku z IPv6 przy pppd i rbl-ach a także
z pinem. Tak więc ten update jest jak najbardziej uzasadniony. No chyba,
że chcemy programy nie działające i dziurawe .....

> Czemu snapshot ma się znaleźć w PLD-stable?
W innych dystrybucjach też są i jakoś nikomu to nie przeszkadza :-)

> Czy będziemy bazować również na wersjach beta?
Jeżeli działa poprawnie, a na przykład nie ma tylko zaimplementowanych
wszystkich planowanych funkcji - to czemu by nie ? :-)

> pewnie, update, potem pół roku testów... potem jeszcze malutki
> update... mamy rok 2077, co prawda dzięki klonowaniu komórek
> ciągle żyjemy, ale co to za życie.
Nie bądźmy pesymistami :-) Aż tylu updatów nie będzie :-)
Pozdrawiam
Jacek.
--
Jacek Rzęsista