XFree86-nvidia

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 2 Gru 2001, 18:19:51 CET

On Sat, Dec 01, 2001 at 11:42:27PM +0100, GoTaR wrote:

> Jeśli się nie mylę, to jest to zwyczajnie starsza wersja
> XFree86-driver-nvidia (ta sama biblioteka, tylko niższy numerek). Są to
> binarki dostarczane przez nVidię - i trzeba doń modułu kernela. Do tej
> (starszej) wersji nie ma, czyli pakiet w zasadzie nie ma szans działać.
> Więc wychodzi - w ogóle usunąć.
>
> Druga sprawa, że tak samo jak i mplayera czy w32codec - nie możemy tego
> wystawiać u siebie ze względów licencyjnych. Jak już napiszę wszystkie
> kolosy to w czwartek dodam do speców mplayera i driverów nVidii
> odpowiednie wpisy, takie jak do avicodecs (obecnie w32codec).

Ale jaki to ma sens?
W przypadku avicodecs miało, bo pakiet był wymagany przez mplayera
i avifile (teraz już nie jest, więc te kombinacje można sobie darować
i w tym przypadku).
Najwyżej można dodać komentarze w %description src.rpm albo nosrc.rpm
- ale robienie binarnych pustych pakietów, jak w tamtym przypadku, nie
ma tu sensu.

W przypadku mplayera można wystawiać samego .src.rpm.

W przypadku nvidii i w32codec - może poprawić rpm, tak żeby dało się
wygenerować .nosrc.rpm bez niedystrybuowalnych źródeł w SOURCES?
(do czego rpm ich chce przy generowaniu .nosrc.rpm?)

> A, no i projekt opendivx też się nazywa już divx4linux, kod ma jakąś
> swoją licencję... Jeśli do czwartku nikt mnie nie uprzedzi to przyjżę
> się temu.

Fuj. A mi i tak divx4linux z ostatnim mplayerem dawał pusty obraz.
Jak zacząłem wycinać wpisy w codecs.conf, to dopiero po wycięciu odivx
i divx4 zaczął coś wyświetlać (chyba przez ffmpeg).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/