XFree86-nvidia

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 2 Gru 2001, 21:30:18 CET

On Sun, Dec 02, 2001 at 18:19:51 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Najwyżej można dodać komentarze w %description src.rpm albo nosrc.rpm
> - ale robienie binarnych pustych pakietów, jak w tamtym przypadku, nie
> ma tu sensu.

Hmmm... ta inercja. Oczywiście, że teraz puste pakiety nie mają sensu -
także i w przypadku w32codec. Trzeba tylko będzie zmusić buildera do
niebudowania tych pakietów.

> W przypadku mplayera można wystawiać samego .src.rpm.

Ehe.

> W przypadku nvidii i w32codec - może poprawić rpm, tak żeby dało się
> wygenerować .nosrc.rpm bez niedystrybuowalnych źródeł w SOURCES?
> (do czego rpm ich chce przy generowaniu .nosrc.rpm?)

Dobrze by było.

> Fuj. A mi i tak divx4linux z ostatnim mplayerem dawał pusty obraz.
> Jak zacząłem wycinać wpisy w codecs.conf, to dopiero po wycięciu odivx
> i divx4 zaczął coś wyświetlać (chyba przez ffmpeg).

U mnie też. Ale wyciąłem całe codecs.conf pochodzące z /etc, a wstawiłem
to z dokumentacji - poszło na kodekach w32.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux