okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Pon, 3 Gru 2001, 01:13:07 CET

blues w ds6.pg.gda.pl (Blues) napisal(a):

> Poprosze o pisanie w commit-logach _dlaczego_ dana zmiana została
> dokonana. To ułatwi dalsze dyskusje/spory.

uchm... moze sie bede powtarzal... albo cus... ale:
1. czy nie moglibysmy/scie zbranchowac tych pakietow co maja wejsc do
PLD-1.0 - i reszta by spokojnie _psula_ na HEAD - a grupa tych osob co
by chciala popracowac nad pakietami _1.0_ pracowala by na innym
tag'u/branchu cokolwiek.

wymagalo by to tylko buildera co by byl "1.0"... - i na tym "1.0"
tagu/branchu/cokolwiek by pracowal.

Powiedzmy ze od 14.12.2001 zrobiony bylby freeze tego tagu/branchu i
nowe wersje wchodzily by tylko jezeli to bylo by konieczne [err -
jakas dziura w security itp...]. Stan freeze moglby trwac powiedzmy
miesiac i 14.01 by poszly buildery w ruch i na 1.02 bylby wypuszczony
PLD-1.0.

Reszta ludzikow pracowala by na PLD-1.0-current ...czyli HEAD i po
powiedzmy 6 miesiacach sytuacha by sie powtrzyla - wybor pakietow,
freeze, buildowanie... blablabla...

To takie moje marudzenie... [podobna polityka jest w innym
"supportowanym" przeze mnie systemie.... ktory wlasnie 1.12 wypuscil
nowy release ;>>>]

> Jeżeli ktoś nie zrobi takiej notatki to może znaczyć, że nie spojrzał w
> changelog/zrobił na pałę upgrade "bo jest nowa wersja". Będę napastował
> takich ludzi :)))

jezeli to bylo w tagu STABLE/1.0 czy jakosc to masz racje - bic... ale
jezeli ktos psuje HEAD ... to ...

--
Robert J. Wozny