okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 3 Gru 2001, 09:35:22 CET

On Mon, 3 Dec 2001, Robert J. Wozny wrote:

> uchm... moze sie bede powtarzal... albo cus... ale:
> 1. czy nie moglibysmy/scie zbranchowac tych pakietow co maja wejsc do
> PLD-1.0 - i reszta by spokojnie _psula_ na HEAD - a grupa tych osob co
> by chciala popracowac nad pakietami _1.0_ pracowala by na innym
> tag'u/branchu cokolwiek.
>
> wymagalo by to tylko buildera co by byl "1.0"... - i na tym "1.0"
> tagu/branchu/cokolwiek by pracowal.
>
> Powiedzmy ze od 14.12.2001 zrobiony bylby freeze tego tagu/branchu i
> nowe wersje wchodzily by tylko jezeli to bylo by konieczne [err -
> [...]

I tak mialo byc... juz od jakiegos czasu, tylko kloczek przekonywal
ze to nie ma sensu, ze lepiej nowosci branchowac.
Jak widac (juz wiem o: openssh, bind, binutils, kde*) nie da sie
tego upilnowac i na HEAD (a co gorsza na ftp) trafiaja niesprawdzone
a co gorsza niespojne (kde!!!) rzeczy....

kloczek!, cos Twoj pomysl chyba jest utopijny....

IMHO chodzi o to, ze jak ktos przy commicie musi wpisac
ze wrzuca to do 1.0 to sie musi zastanowic, a jak do 1.0 wrzuca
zwykłe cvs commit plik - robi to bez zastanowienia :>
Taka psychologiczna prawidlowosc...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-