qrczak: SPECS dosemu.spec SOURCES dosemu-cpp_macros.patch

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 3 Gru 2001, 09:39:02 CET

On Sun, Dec 02, 2001 at 06:01:04PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 2 Dec 2001, PLD CVS wrote:
> [..]
>
> Przy okazji ..
>
> dosemu(14) [OLD] 1.0.1 [NEW] 1.0.2
>
> Nie ma ktoś chęć przyjreć się temu ?

Ja kiedyś zaglądałem - ta wersja defaultowo chce używać instalacji
per-user, a nie systemowej.
Poza tym suid root nie we wszystkich konfiguracjach jest potrzebny -
trzeba by się temu przyjrzeć...
A poza tym na moim Voodoo dosemu nie działa w trybie z Video BIOS - SEGV
przy inicjalizacji (wiem dlaczego - karta ma ROM 40kB, ale oznaczone
jako 32kB, górne 8kB potrzebne jest do inicjalizacji, a potem wyłączane,
wrrrr... nawet nie udało mi się dobrać do tego spod Linuksa - nie
chciało mi się pisać czegoś do kernela, a zabawa setpci skończyła się
serią oopsów, panicem i trzymaniem y po ręcznym uruchomieniu fsck)

A potem już nie miałem (i nadal nie mam) czasu, żeby się bardziej nowemu
dosemu przyglądać.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/