Czemu wine wymaga ~/.wine/config i błąd w skrypcie startowym?

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 2 Gru 2001, 19:29:04 CET

[piątek, 30 listopad 2001], Andrzej Dopierała - Undefined napisał(a):

> tak przy okazji: dziala Ci moze wine na standardowym jajku?
> U mnie wywala komunikat ze costam relocatable i ze mam prawdopodobnie
> spatchowane jajko... co sie w sumie zgadza ;)
> Tylko ze teraz nie moge na przyklad LANChata uruchomic pod windows...

To chyba ma każdy (prawdopodobnie OWL tu cos psuje...)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter